هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:00 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
سه شنبه 18 فروردین 1394  11:47 AM
در مراسم روز جهانی تنیس روی میز رقم خورد / یک عصر پینگ‌پنگی در کنار خواجو/ وقتی شماعی‌زاده حس خواندن "سپاهان قهرمان" را ندارد

سلطان‌حسینی: مراسم امروز تنها برنامه روز جهانی تنیس روی میز در کشور است

خبرگزاری ایمنا: مراسم روز جهانی تنیس روی میز عصر امروز و با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک و مسئولان ورزش استان در جوار پل تاریخی خواجو برگزار شد.

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، به نقل از ایمنا، مراسم روز جهانی تنیس روی میز از ساعت ۱۷ امروز و با حضور مسئولان ورزش کشور و استان اصفهان در ضلع جنوبی پل تاریخی خواجو برگزار شد.

در این مراسم که با شعار "تنیس روی میز برای من و همه" و با همکاری هیأت تنیس روی میز استان و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار شد، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و قائم مقام کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا، محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از معاونان وی، امین کریمیان مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اصفهان، مهدی تکابی رئیس هیأت تنیس روی میز استان، مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان و نمایندگانی از باشگاه ذوب‌آهن، حسین زیبایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، مهدی اسدی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان، پیشکسوتان، ملی‌پوشان، ورزشکاران و مربیان این رشته ورزشی و جمعی از مردم اصفهان حضور داشتند.

سلطان‌حسینی: مراسم امروز تنها برنامه روز جهانی تنیس روی میز در کشور است

محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان در ابتدای این مراسم اظهار داشت: اگر مراسمی از این دست در شهر اصفهان و در این مکان زیبا و تاریخی برگزار می‌شود، هدف آن تحقق شعار روز جهانی تنیس روی میز یعنی تنیس روی میز برای من و همه است تا این ورزش زیبا و ارزان قیمت را که می‌تواند آمادگی جسمانی را در همه ابعاد گسترش دهد و شادی و نشاط را در سطح جامعه ایجاد کند یاد بگیریم.

وی افزود: تنیس روی میز رشته‌ای است که با امکانات سخت‌افزاری بسیار ناچیز می‌توان حتی در پارک‌ها به آن پرداخت.
سلطان‌حسینی گفت: این برنامه تنها مراسم گرامیداشت روز جهانی تنیس روی میز در سطح کشور است و هدف آن، شناساندن بیشتر و بهتر این رشته به مردم شهرمان است.

پس از صحبت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، احسان شماعی‌زاده به اجرای چند ترانه پرداخت. نکته جالب این بخش از برنامه، خودداری او از اجرای ترانه "ما سپاهانیم و حالا و حالا قهرمانیم" بود. شماعی‌زاده با اشاره به اینکه در تمام مراسم‌ها این ترانه را اجرا می‌کند، گفت فعلاً حس اجرای این قطعه را ندارد که به نظر می‌رسد بی‌ارتباط به شکست روز شنبه سپاهان در قم و از دست رفتن شانس قهرمانی این تیم نبود.

در بخش بعدی مراسم، محمد فرقدانی و منصوره رضایی ملی‌پوشان اصفهانی تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان ایران و سجاد حسینی عضو تیم ملی امید در مورد روز جهانی تنیس روی میز و سوابق خود در این رشته برای حاضران صحبت کردند.

در پایان این مراسم نیز راکت و توپ رایگان در اختیار مردم قرار گرفت و حضار روی میز‌هایی که برای این مراسم در کنار پل خواجو قرار گرفته بود به بازی تنیس روی میز پرداختند.